Trwa znakomita passa piłkarzy AC Milan. Niepokonany od marca włoski zespół odniósł wysokie zwycięstwo w spotkaniu 2. kolejki Ligi Europy ze Spartą Praga. Tego dnia pobił jeden z klubowych rekordów.
Ostatni raz Milan przegrał na początku marca w Serie A z Genoą (1:2). Po trzymiesięcznej przerwie Rossoneri wrócili do gry w znakomitej formie. Mecz ze Spartą był ich 23. meczem bez porażki we wszystkich rozgrywkach. Klubowy rekord wynosi 27 spotkań.
Remisując w ten weekend z Romą 3:3 podopieczni Stefano Pioliego po raz pierwszy w sezonie nie zdołali odnieść zwycięstwa. W czwartek podejmowali w Lidze Europy na San Siro Spartę Praga.
Strzelanie zaczął wypożyczony z Realu Madryt Brahim Diaz, który wykorzystał podanie od Zlatana Ibrahimovicia. Szwed tym razem był w cieniu kolegów. Jeszcze w pierwszej połowie nie wykorzystał rzutu karnego, trafiając w górną część poprzeczki.
Bohaterem drugiej połowy był Diogo Dalot, czyli zawodnik wypożyczony z Manchesteru United. Portugalczyk najpierw asystował przy golu rodaka Rafaela Leao, a potem sam wykorzystał nieudaną pułapkę ofsajdową gości.
Wliczając jeszcze poprzedni sezon dla mediolańczyków był to dwunasty mecz z rzędu ze strzelonymi co najmniej dwoma golami. Tym samym poprawili klubowy rekord z 1959 roku.
Milan jest liderem grupy H. W kolejnym meczu zagra z drugim w tabeli Lille. Francuski zespół zremisował w czwartek u siebie z Celtikiem 2:2, chociaż przegrywał już dwiema bramkami. Zawodnik gości Patryk Klimala oglądał spotkanie z ławki rezerwowych.
12 - AC Milan has scored 2+ goals in 12 consecutive games among all competitions for their first time since the start of the Serie A in 1929/30. Momentous.#MilanSpartaPraga pic.twitter.com/sDC9CZn5Kk
— OptaPaolo (@OptaPaolo) October 29, 2020
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.